دسته‌بندی نشده

ردیاب سالمندان حرفه‌ای چگونه کار می‌کند؟

ردیاب سالمندان حرفه‌ای چگونه کار می‌کند؟

اگر شما هم نگران سالمند خود که مشکلات حافظه‌ای یا آلزایمر دارد، هستید حتماً از ردیاب سالمندان حرفه‌ ای استفاده نمایید. یکی از معضلات نگهداری از سالمندان مبتلا به آلزایمر این است که بدون اطلاع از منزل خارج شوند. این لحظات پراسترس و اضطراب بسیاری از فرزندان را چنان تحت ‌فشار می‌گذارد که حتی به خدمات خانه‌های سالمندان رو می‌آورند. اما اگر شما دوست دارید از پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود در منزل مراقبت کنید می‌توانید از یک ردیاب (GPS) کوچک در جیب، کیف یا حتی لباس او استفاده کنید. در ادامه علاوه بر پاسخ به سؤال ردیاب چیست به بررسی کاربردهای بی‌شمار آن، ضرورت استفاده از آن برای نگهداری سالمندان، ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن آشنا خواهیم کرد.

GPS چیست؟

GPS چیست؟

شاید با شنیدن نام ردیاب یا GPS به یاد خودرو و دزدگیرهای جدید بیافتید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی از ردیاب‌ها در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. پای این قطعه الکترونیکی به خدمات داخل منزل نیز باز شده است، یکی از کاربردهای بی‌شمار ردیاب سالمندان حرفه‌ ای است که خیال شما را در نگهداری از سالمندان مبتلا به فراموشی و آلزایمر راحت کرده‌ است. ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند که میکرو GPS از پرکاربردترین آن‌ها هستند. این ردیاب در واقع یک قطعه الکترونیکی متصل به GPS است. می‌توان با قرار دادن یک عدد سیم‌کارت از هر کدام از اپراتورهای داخلی و روشن کردن این ردیاب‌ها، به راحتی از موقعیتی که در آن قرار دارند آگاه شد. این ردیاب‌ها قابلیت شارژ با برق را دارند و حتی می‌توان آن را به سیستم خودرو وصل کرد.

با تمام کاربردهای GPS آشنا شوید

از ردیاب (GPS) در صنایع و موقعیت‌های بسیاری استفاده می‌شود برخی از کاربردهای آن عبارت‌اند از:

  • ردیابی اعضای خانواده مخصوصاً کودکان
  • ردیابی سالمندان مبتلا به آلزایمر
  • ردیابی افراد با بیماری‌های خاص و پرخطر
  • ردیابی حیوانات خانگی
  • ردیابی افراد در کاروان‌های حج و زیارت
  • ردیابی گردشگران و مسافران خارجی
  • ردیابی اشیا قیمتی مانند دلار، طلا و ارز
  • ردیابی و شنود بازاریاب‌های شرکت
  • کنترل پیک‌هایی که برای یک شرکت کار می‌کنند
  • ردیابی وسایل نقلیه مانند خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه
  • ردیابی مجرمین و متهمین تحت تعقیب

حال که با دنیای گسترده ردیاب و کاربردهای آن آشنا شده‌اید، با ما همراه باشید تا به صورت تخصصی به ردیاب سالمندان حرفه ای بپردازیم.

ضرورت استفاده ردیاب سالمندان حرفه ای

نگهداری از سالمندان سختی‌های خاص خودش را دارد. در صورتی که سالمند شما مشکلات حرکتی داشته باشد برای نگهداری از آن به توان بالای جسمانی نیاز خواهید داشت. اما به عقیده بسیاری از افراد نگهداری از سالمندانی که مشکلات حافظه یا آلزایمر دارند به مراتب سخت‌تر است. برخی از افراد برای نگهداری از سالمندان آلزایمری پرستار استخدام می‌کنند اما با توجه به هزینه بالای این روش بسیاری از افراد قادر به انجام آن نیستند. هر چند که مراقب سالمند دارای فراموشی باشید باز هم ممکن است که از منزل خارج شود و شما را نگران و مضطرب نماید.

اگر می‌خواهید دیگر این میزان از ترس و دل‌شوره را تجربه نکنید، همین الان نسبت به خرید ردیاب سالمندان حرفه ای اقدام کنید. این ردیاب بسیار کوچک است و به راحتی در جیب، کیف و لباس سالمند جای می‌گیرد. با توجه به مشکلاتی که خانواده‌های سالمندان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خرید این ردیاب بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

ویژگی‌های ردیاب سالمندان حرفه ای

ویژگی‌های ردیاب سالمندان حرفه ای

ردیاب‌های سالمندان حرفه ای علاوه بر ویژگی‌هایی که تا کنون به شما معرفی کرده‌ایم، دارای ویژگی‌های دیگری نیز هستند:

مشخص کردن محدوده مجاز تردد

در بسیاری از ردیاب‌های سالمندان امکان تعریف محدوده مجاز تردد وجود دارد. در صورتی که سالمند شما از محدوده تردد مجاز به طور مثال منزل یا محله خارج شود سریعاً شما را با ارسال یک پیامک مطلع می‌کند. با دریافت این پیامک قادر خواهید بود تا در کمترین زمان بهترین اقدامات را برای جلوگیری از آسیب به سالمند انجام دهید. برای استفاده از این ویژگی کافی است تا شعاعی از یک نقطه بر روی نقشه را به عنوان محدوده مجاز تردد، تعیین کنید.

موقعیت‌یابی لحظه به لحظه و دقیق

یکی از مهم‌ترین ویژگی یک ردیاب حرفه‌ای، موقعیت‌یابی دقیق آنلاین و لحظه به لحظه است. زیرا موقعیت‌یابی سالمندان در شرایط اضطراری و کمک به آن‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد. این ویژگی مهم به طور کامل نگرانی‌های شما را مورد احتمال گم شدن سالمندان از بین می‌برد.

قابلیت هشدار اتمام باتری

در صورتی که ردیاب خاموش شود، دیگر قادر به ارائه خدمات حرفه‌ای و بی‌نظیر خود نخواهد بود. از این رو در ردیاب‌ سالمندان حرفه ای از سیستم هشدار اتمام باتری استفاده شده است. این سیستم قادر است چند ساعت قبل از اتمام باتری شما را مطلع کرده و مانع خاموش شدن ناگهانی آن شود.

حالت اعلام شرایط اضطراری (SOS)

بر روی اکثر ردیاب‌های شخصی پیشرفته و باکیفیت، دکمه اعلام شرایط اضطراری (SOS) تعبیه شده است. کاربرد اصلی این دکمه، اطلاع‌رسانی و درخواست کمک در شرایط بحرانی و اضطراری است. روش کار بدین صورت است که سالمند با نگه داشتن این دکمه به مدت چند ثانیه، به تلفن همراه شما یک پیامک هشدار ارسال می‌کند. سالمندان و افراد با بیماری‌های خاص که دچار حملات ناگهانی می‌شوند، می‌توانند با استفاده از این ویژگی در شرایط اضطراری از شما کمک بخواهند. در این صورت از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر و ناخوشانید جلوگیری خواهد شد. این امر خود نشانگر ضرورت استفاده از ردیاب سالمندان حرفه ای است.

امکان شنود یا برقراری تماس صوتی

در ردیاب (GPS) از یک سیم‌کارت برای شروع به کار و گزارش موقعیت استفاده می‌شود. در برخی از این ردیاب‌ها امکان شنود یا برقراری تماس صوتی نیز وجود دارد. اگر مشکلی برای سالمند یا بیمار مبتلا به بیماری خاص پیش بیاید، قادر خواهد بود با شما تماس گرفته و مشکل را به طور کامل با شما در میان بگذارد.

سخن آخر

در پایان در صورتی که سالمندی در منزل دارید و با نهایت عشق و علاقه تمایل دارید که خود از او مراقبت کنید می‌توانید با خرید یک ردیاب سالمندان حرفه ای از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ارائه شده به سالمندان استفاده نمایید. برای خرید این ردیاب و مشاهده تمام ویژگی‌های این محصول می‌توانید به صفحه ثبت سفارش فروشگاه رادار مدار بسته مراجعه نمایید و از خرید آنلاین و ارسال سریع این محصول لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *